Posted in հայոց և գրական7

Հայոց լեզու

1.Լրացնել բաց թողնված տառերը` օ կամ ո:

Օդանաը թռչում է հնօրյա երկրի` Հայաստանի վրայով: Միօրինակ հոնդյունից ձանձրացած` դիտում ենք բացօթյա թանգարան համարվող յուրօրինակ լեռնաշխարհը: Վաղորդյան արեգակի ճառագայթները հոծ ամպերի միջով լուսավորել են դեղնազօծ արտերը, արծաթազօծ սառնորակ գետակները: Փչում է մեղմօրոր քամի, և մեղմորեն օրորվում են ցորենի հոռթի ցանքատարածությունները: Որքան են սիրում հայերն իրնեց բնօրրանը ինչպես են տնօրինում երկրի բախտը և ամեն ինչ անում հօգուտ նրա բարգավաճման: Հոգուտ ոտճանում է հարգանքն այս կենսախինդ ժողովրդի նկատմամբ, և հօդս է ցնդում այն մտավախությունը, թե իր հողին արմատներով կառչած և քնքշորեն կապված Հայկա զարմը երբևէ կարող է պարտվել; Եթե անողոք դարերը ծնկի չբերեցին այս համառ ցեղին, էլ ին՞չը նրանց կարող է ընկճել: Ինքնաթիռն սկսում է վայրէջք: Պարզորոշ գծագրվում են երկվորյակ քույրեր Մասիսները, տարորոշվում են նորաոճ շենքերը, օրեցոր ընդարձակվող Երևանը: Մեզ դիմավորում է նախօրոք պատվիրված ավտոմեքենան, և մենք ուղեվորվում ենք դեպի քաղաքի կենտրոնում գտնվող գիշերօթիկ դպրոցի շենքը, որը պիտի դառնա մեր հնգորյա օթևանը:

2.Լրացնել բաց թողնված տառերը` գ, կ կամ ք:

Օքսեն Մարգարյանը քաշեց վարագույրը և բացեց պատուհանի փեղկերը:Արևի բարկ ճառագայթներն արդեն սփռվել էին ամենուրեք:Մարգարյանը արագ հագավ հագուստները,խոզանակով սրբեց անդրավարտիքի փոշոտված փողքերը և դուրս եկավ պատշգամբ:Գիշերվա գինարբուքից հետո գլուխը ցավում էր:Խոր հոգոց արձակեց ապա հաճույքով ներշնչեց սերկևլենու՝շրջակայքումտարածված բուրմունքը:Դիմացը մրգատու ծառերի մեջ, կային մի քանի բարաքներ,որոնց արջև անհոգ խաղում էին մի խումբ մանուկներ,իսկ ծառի շվաքում նստած հետևում էր նրանց:Վարաքիչ էր երեխաների ծիծաղը,և Մարգարյանը քթիտակ ժպտաց:
Պատշգամբ ելավ տանտիրուհին գիրկ թևերով,պիրկ կազմվածքով,մաքուր գոգնոցը կապած մի կին, և գոգատարությամբ հարցրեց.
-Ձեր հոգնությունն անցավ :Հիմա մաքուր սրբիչ կտամ ձեզ:
Բռնելով բազրիքից Մարգարյանը սանդուղքներով իջավ և զիգզագ արահետով քայլեց դեպի գետակը:Չոքեց անհագորեն ձեռքերը մխրճեց սառը ջրի մեջ,լվացվեց ուժերը կարծես նորոգվեցին քայլերով ցողաթաթախ գինարբուկների միջով հասավ շաղգամի արտին,կանգնեց:<<ՉԷ՝,մտածեց,-պիտի փոխեմ վարքագիծս,պիտի մտածեմ,վարքաբերկված հեղինակությունս վերականգնելու մասին:Շրջապատված եմ շողոքորթներով: Բարեհոգի ձևանալով՝ ինչ հերյուրանքներ ասես ,որ չեն տարածում>>:Շնկշնկան սյուքը սթափեցրեց ՄԱրգարյանին:Նա գլխահակ քայլեց դեպի տու:

3.Լրացնել բաց թողնված տառերը՝ դ, տ կամ թ:

Խեղ-ուկ տո- էր, լաջվար- երկնքում ամպի ծվեն չկար: Ավտոմեքենան մի ակնթարթում շրջանցեց կորնթար- բլրակը և դուրս եկավ հար-ավայր, դիմացը ծփաց ականակի-, լճակը, տարածեց խոր-ենու և խայ-աբղետ ծաղիկների բուրմունքը: Խոր-ուբոր- ճանապարհը վերջացավ, և հեռվում երևացին տների եր-իկները, խաղողի փար-ամ որ-ատունկերը, հուռթի պարտեզները և եկեղեցու գմբեթար- տանիքը: Ճանապարհոր- մարդկանց տրամադրությունը գիր- փոխվեց: Խոր- մտքերը, որ պաշարել էին Վար-անին, հօ-ս ցնդեցին՝ փոխարինվելով զվար- տրամադրությամբ: Վար-անը մեքենան արգելակեց մոտակա խոր-կարանի մոտ:
-Այստեղ հիանալի կարմրախայ- ձկնկի- են մատուցում,- ասաց նա:
-Չլինի՞ ուզում ես հյուրասիրել,- խայ-եց Վար-անը: Վարոր-ը ինչ-որ բան քր-մնջաց և, թաշկինակով սրբելով քր-նած ճակատը, ավտոմեքենան քշեց դեպի ճանապարհի եր-ևեկելի հատվածը: Կանգնեցին խորանաձև մի տան մոտ: Բակում աճել էին ասես որ-ան կարմրով ներկված ծաղիկներ, սաղար-ախիտ ծառեր, որոնց տակ արածում էր մի հոր-ուկ: Բր-ոտ գամփռը նետվեց դեպի եկվորները: Հաչոցի վրա տնից դուրս եկավ մի մարդ՝ բիր- արտաքինով, պար-ևահասակ՝ թևատակին՝ անթացուպ մոտենալով Վար-անին՝ ան-ամալույծը վրդովված ասաց.
-Որ-ի, երրոր- օրն է՝ սպասում եմ ձեզ: Ուշանալու- մասին լուր ուղարկեիր: Գամփռից խուսափելու համար զար-ուղի ճանապարհով մտան տուն:

Թողնել մեկնաբանություն