Posted in Без рубрики

Գրականոգթյուն

1. Փորձիր հասկանալ, թե ինչ ասել է ,,փոքրիկ քայլերի արվեստ,,:

Որ մարդ ուզումե սովորել որև բան

2. Մի քանի ,,փոքրիկ քայլ,, էլ դու ավելացրու՝ շարունակելով հերոսի խնդրանքները:

Աստված իմ ես քեզի խնդրումեմ ինձ տու այն ինչ ինձ իրոքից անհրաժեշտ է:

3. Քո կարծիքով ո՞րն է ամենակարևոր խնդրանքը: Այն վերնագի՛ր դարձրու և ստեղծագործի՛ր:

Հիշեցրու ինձ, որ հաճախ սիրտը վիճում է բանականության հետ:

Ամեն մեր կյանքի քայլափոխի,ամեն մի թռչող վայրկյանում մենք կատարում ենք քայլեր,որի համար պատասխանատու են մեր զգացմունքները և գիտակցությունը:Մենք լսում ենք թե մեր սրտին թե մեր բանականությանը:Սակայն գալիս է պահ երբ նրանք հակասում են միմյանց:Թույլ տուր ,որ զգացմունքներս չխառնվեն գիտակցությանս հետ:Թույլ տուր զգամ ու գիտակցեմ այն քայլը,որը պետք է անեմ:Թուլյ տուր,որ երբ զգամ ու հասկանամ այդ քայլը,լինեմ հանգիստ ու հանդարտ:

Posted in Երկրաչափություն

Երկրաչփություն

1) Նշիր ճիշտ պնդումը՝

ա)Հավասարասրուն սեղանի սրունքները զուգահեռ են:

բ)Ուղղանկյուն սեղանի հիմքերը հավասար են:

գ)Ցանկացած սեղանի հիմքերը զուգահեռ են:

2)Սեղան կոչվում է այն քառանկյունը, որի

ա)կողմերը զույգ առ զույգ զուգահեռ են:

բ)երկու կողմերը զուգահեռ են, իսկ մյուս երկուսը՝ ոչ:

3) Սեղանը կոչվում է հավասարասրուն, եթե

ա)նրա սրունքները հավասար են:

բ)նրա սրունքները զուգահեռ են: